fredag 21 november 2014

Quests 2.0

Yes! Jag lever! Har vart sjukt mycket sista tiden, och bloggandet blev lidande
jag vet :( Meeeeen, jag har klarat säkert tusen utmaningar! För det första i
skolan, där moment 2 och 3 är avklarade och poängen börjat ramla in...
haglar in till och med. Otroligt skönt.

Sen idag har jag hoppat med pållen! Eller ja, hoppat och hoppat... lite markarbete
och småhinder mest för gymnastik, och mig att lära mig honom. Är ju lite
annorlunda att rida en såpass stor häst och han har så stora gångarter att han
seriöst skjuter mig ur sadeln känns det som. Så lite att vänja sig vid hehe. Men
det gick superbra, även om det gick undan i 110 knyck. Vet inte vem som hade
roligast, jag eller Bethowen?


Utöver det har jag mest spelat WoW. WoD releasen kan ju ha vart sämsta
någonsin... Vi flyttade server för att slippa köerna och håller nu hus på Xavius.
Men till slut lugnade allt ned sig och man blev level 100. Nu har instance
grindandet börjat. Massa roligt i gott sällskap, längtar till raiderna kommer ut!
Ni kan ju gissa nedan vilken char som är min ;)




2 kommentarer: