tisdag 18 november 2014

The Taj is back in Town!

Nu är jag hemma i Sverige igen! Det är bara 2,5 vecka kvar tills mitt första uppsatta mål, så den stora avgiftningen börjar NU. Det här är nämligen ungefär vad jag har levt på hela veckan:




(Hint; Det är inte vatten i glaset...)

Sååå... Det känns verkligen som att det är dags att ta tag i sig själv igen. ;)

Jag har blivit lite inspirerad av Stoffe som springer lite kortare sträckor varje dag, så jag tänkte att jag skulle prova det. Det känns inte som en lika stor ansträngning om jag vet att jag inte behöver vara ute så länge, även om det säkert blir mer tid i slutet av veckan. Du är smart, Stoffe!

Jag är fortfarande väldigt trött efter resan, så jag får ta och återkomma med ett bättre blogginlägg när jag har fått lite ny energi... Skicka gärna hit lite pepp om ni har något över. :P

2 kommentarer:

  1. PEPPEN! Snart korsettkväll! Guildmöte! Allt! :D

    Sverige blev lite bättre nu när du är tillbaka igen <3

    SvaraRadera