söndag 30 november 2014

Resultat

Jag har lite roliga nyheter! Det kan behövas i den här lilla mörkersvackan som verkar ha drabbat alla. :)

 - Jag lyckades med Novemberquesten; Att förbättra mina resultat sedan veckan innan. Jag valde att äta nyttigare, och det har gått jättebra. Jag har ätit frukt och grönt till varje mål varje dag på vardagarna, och minst en frukt om dagen nu på helgen. Det känns bra!

- Jag har lyckats med mitt första delmål! Nämligen att komma i en av mina korsetter innan den 5:e december. Jag trodde att det skulle vara helt omöjligt, men det gick! Jag är så glad! :D

- Jag har börjat spela Pokémon Omega Ruby. Jag hade egentligen förbokat ett limiterad, men Cdon söp bort det. Som tur var hade jag möjlighet att åka till Västerås och köpa ett vanligt på Ica Maxi. Jag har inte klickat med det lika mycket som med Pokémon X, men det är kul som tusan ändå!

- Jag har även börjat spela Warframe, sedan typ en vecka tillbaka. Det är också helt sjukt roligt! Kolla upp! 

Idag är det första advent, och jag måste erkänna att jag har fuskat med lite vörtbröd och lussekatter. Jag tyckte att jag förtjänade det. Om man mäter i Tajmått är jag jätteduktig som inte frossar i alla goda julsaker... Jag är verkligen en riktig sucker för julen och adventstiderna.




Also: Hypen inför guildpartyt börjar NU! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar