lördag 25 oktober 2014

Back in the saddle!

Alltså, jag har vart helt förstörd sen grupp-passet med Tess i onsdags... på riktigt!
Vaknade dagen efter och bara "Åh, det var ju inte så illa som jag väntat". Sedan
på kvällen började träningsvärken kicka in på riktigt.... fick svälja mina ord....
Så allt jag gjort är egentligen de vanliga cykel-turerna och promenaderna med hunden.

Men idag var det upp i sadeln igen, och fy vad skönt det var <3 Red först lite
dressyr i paddocken, men killen kändes lite ofokuserad och det gick sådär. Så vi
tog en sväng ut i skogen för att tänka på annat. Störtmys var det, och när vi kom
tillbaka gick han riktigt fint.



Tänk vad det kan göra egentligen det mentala. Har lite samma sak i spelandet för
tillfället. Nötte mycket rankat i LoL senaste tiden, och har klättrat en del. Men nu
har jag gått in i väggen och tilt totalt. Så det blir att köra lite annat och spela mest
normal games med kompisar och ha roligt igen, tills suget kommer tillbaka :)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen blir det in till stan och kolla på bio och umgås
med Nisse. Har längtat hela veckan, för det här händer då inte varje dag,
 vecka, eller år! Fury tänkte vi ta och se, så återkommer sen om hur den var.

Ha en fin lördagkväll allihop <3 Over n out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar