onsdag 22 oktober 2014

Dag 3 utan Socker

Japp... Dag 3 utan socker och alkohol. Jag har fuskat lite i helgen eftersom jag var på en tv-spelsmaskerad med snacksknytis. En person hade med sig Tom & Jerrykex. TOM & JERRYKEX. Det är ju ASGOTT. Min bästa partypolare Torun hade dessutom specialbeställt Crabbies (ingefärsöl. Höstens favvo)... Så ja, nu är jag tvungen att börja om räkningen. ;)

Jag ska inte äta godis eller alkohol på tre veckor. För, om exakt tre veckor åker jag på min egen bröllopsresa! :D Jag gifte mig med min man Tharos i december förra året, men vi kunde inte resa då eftersom vi inte ville resa bort över julen. På juldagen hämtade jag dessutom lilla Jouline, och vi ville inte lämna bort henne när hon var valp.

Vi hade ett Metalbröllop i lite Ronja Rövardotteranda. Vigseln var ute i skogen i mörkret med bara facklor som belysning, och själva middagen och festen var på en Rockbar. Vi bjöd på Vildsvin och porsbrännvin. ;)


Såhär såg vi ut:




Det är sjukt hur mycket bättre man mår om man inte äter en massa skit, för övrigt. Nu ska jag bara komma igång ordentligt med min träning också. Jag tänkte ut och springa en vända ikväll i alla fall, efter att jag har varit och hämtat min nya hundfrys. Ja, hundmatsfrys alltså. Jag ska inte frysa in hundarna. :P





Jag bjuder på dagens PEPPBILD också. Försök var omotiverade efter att ha läst det här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar