måndag 27 oktober 2014

Hästen är värd sin vikt i guld idag!

Vem hade kunnat tro att deta sena passet i mökret och ösregn måndag kväll
skulle bli ridpasset allt vände och klickade igen? Fy sjutton vad roligt det var
att rida idag. Betis var het som sjutton i vanlig ordning, men följde övningarna
mamma gav mig och sedan bara lossnade allt. Han var perfekt <3
Är utmattad nu, men samtidigt så pumped och full av adrenalin.
Sådär att jag redan sitter och analyserar/planerar vad att göra nästa pass hihi.

Kom på den perfekta utmaningen för questen också......
Ska våga mig på att hoppa med Betis någon dag i veckan!
Det är något jag inte gjort på säkert flera år, och förmodligen aldrig på en
såpass stor häst. Så lite pirr i magen kommer det allt bli....

Fick en puss självmant av Betis idag när jag stod och småpratade
med honom i boxen. Det värmde som inget annat. Fina underbara häst <3


1 kommentar:

  1. Det låter som en awesome ridtur! Vad kul! ^^ Bra quest också! Det kommer att gå kalasbra. :)

    SvaraRadera