fredag 24 oktober 2014

Journal

Här är questarna i min Journal för oktober/november:

Harder - Inget onödigt socker innan den 12 november.
Better - Gå utanför min komfortzone och göra något läskigt innan den 30:e oktober.
Faster - Jogga/spring minst två pass i veckan.
Stronger - Gymma minst två pass i veckan.

Take ALL the quests! Tror ni att jag klarar det? :D

Jag har sett ut ett grupp-pass att gå på till Better, min Utmaning. Det är ett step-up/styrkapass nu på Söndag. Lika bra att få det överstökat...



Just nu känner jag mig såhär:




...Men det kommer nog bli mer såhär:


Önska mig lycka till!

3 kommentarer:

  1. Nice att du satt upp dina mål! Tror du kommer att klara av allihopa! :) Go Taj!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det känns som att jag kanske har tagit mig liiite vatten över huvudet, men nu när jag har skrivit det här är jag ju tvungen... Bloggjävel. XD

      Radera
  2. Äsch. Även om du "bara" skulle uppnå ett av målen så är ju det jättebra. Men jag tror att du kan klara alla, bara du verkligen försöker! :)

    SvaraRadera