lördag 25 oktober 2014

Project One

"The World you desire can be won. It exists. It is real. It is possible. It is Yours."

Idag var första gången jag vågade springa med både Jouline och med musik i öronen. Jag är lite hönsmattig med mina hundar och vill ha 100% koll på min omgivning när dom är med, men idag kände jag att vi har kommit så pass långt i våra löparrutiner att jag vågade slappna av lite mer.

Jag säger bara; OJ vad mycket bättre det gick att springa med min musik i öronen. Helt sjukt. Jag orkade hålla Joulines galopptempo flera minuter i sträck. Dagen till ära har jag lyssnat på min absoluta favoritlöparmusik alla kategorier; nämligen Project One med Wildstylez och Headhunterz (som faktiskt Madde här på bloggen visade mig en gång i tiden :) ).

Jag kan för övrigt bara hålla med Tess. Hösten är helt fantastisk! <3




Imorgon ska jag completa min quest! Jag känner mig taggad! >:)

1 kommentar: