onsdag 22 oktober 2014

Sounds of Silence

Yo! Som ni märker så kom det upp en hel del inlägg på väldigt kort tid, det är för att vi tvingades flytta från vår gamla blogg. Men det här verkar ju supercoolt, så det kanske var lika bra! :D Jag skrev mina förra inlägg i söndags och måndags, men nu är det onsdag (fast nu blev det torsdag). Fokusera!

Igår var jag inte ute och sprang, men borde ha varit det. Istället så träffade jag min BFF, Elina, och jag bakade en kladdkaka. Jag tycker att den blev sjukt dålig, smakade knappt någonting. Men Elina var snäll och gav mig osanna komplimanger. Kram på dig! Mitt mål var att den skulle vara så god att man skulle göra det här ansiktet:



Men nej,  så blev det inte alls. Bläh! Dålig kladdkaka och inget joggande är en kass combo. Riktigt kass, typ som att spamma vanliga punchar med Taokaka i första Blazblue (eller vilket Blazblue som helst.)

Men idag har jag varit ute och sprungit! Det blev bara 25 minuter, men det är jag ändå ganska nöjd med. Jag börjar tröttna på att springa i tystnad dock. Min mobil ville inte acceptera  hörlurar, så kan inte lyssna på musik. Trots att min mamma var supersnäll och gav mig nya hörlurar. Så måste skaffa någon slags musikspelare när jag får pengar!

På fredag ska vår klass (jag studerar på en folkhögskola) framföra ett stort arbete om FN. Eller för att vara korrekt så ska jag och två personer till framföra det. Framför hela skolan. Yay. Så jag sitter och förkortar texter, skriver stödord osv. Jag börjar bli väldigt nervös. Jag ångrar att jag ställde upp på detta. Så jag tänker mest på det just nu! Så att springa hjälper mig att sluta tänka på det, skulle dock vara bättre med lite musik!

Här har ni en bild som gör mig glad, och det kan behövas nu i det här gråa vädret med allt skolarbete och annat som strular. Fast det kanske bara är jag. :P



Hoppas att alla typ tre läsare har det bra! Kram~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar