onsdag 22 oktober 2014

En quest! Jag menar, en UTMANING!

Okej, fellow Nördformsbloggers... Jag har en quest till oss allihopa. Vi har EN VECKA på oss att gå utanför våra egna komfortzoner och göra något som vi innerst inne vill, men egentligen inte vågar. Det kan vara vad som helst - Gå på ett läskigt gruppass som egentligen verkar svårt, springa dagtid där folk kan se en, prata med en läskig människa, springa en längre sträcka/göra fler reps än vad vi egentligen orkar... Ja, precis vad som helst som ni tycker är lite läskigt! Det är inget krav på att vara med, men ni får asmycket XP! :D

Min utmaning blir att gå ensam på ett gruppass. Det var flera år sedan jag gick på något överhuvudtaget, och jag har dessutom gått upp lite i vikt, till den graden att jag inte känner mig bekväm med att träna ihop med andra. Jag tycker egentligen att det är så himla kul, så jag vet att jag kommer att bli jätteglad när jag lyckas ta mig över spärren och vågar gå dit.

Om ni accepterar questen måste ni göra det innan den 30:e oktober. Lycka till! ;)

2 kommentarer:

  1. Sjukt jobbigt! Jag har ångest redan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mouhaha! Men tänk vad nöjd du kommer känna dig efteråt! :3

      Radera