torsdag 23 oktober 2014

Presentation - Tess


Då ska vi se! Som vanligt är jag alltid ute i sista sekund med att göra saker, men här kommer en presentation av mig iallafall!
Jag heter Therese, aka Tess och går sista året på Maskiningenjörsutbildningen i Örebro. Många kallar mig dock Janeva, eller Jan som är mitt onlinenick då jag spelar väldigt mycket olika dataspel.
Somsagt så är datorer och spel ett väldigt stort intresse för mig, och jag spenderar väldigt mycket tid framför datorn. Vilket är en av andledningarna till att jag har börjat ta tag i träningen lite mer. Förutom det är jag helt galen i Fantasy, rollspel, musik (Mest Metal), och att rita.
Jag bor i en liten lägenhet tillsammans med min Roommate Dante, två katter, två ormar och en ödla. Så det är alltid fullt ös.


Ett av delmålen för mig är att jag ska få bättre kondition än vad jag har. Gå ner lite i vikt samt få bättre styrka i överkroppen tills i Februari då jag ska ner till Danmark och gå på mitt första Cosplay konvent någonsin! (För varför göra det lätt för sig och gå på ett i Sverige liksom?) Där jag ska Cosplaya en av rånarna i Payday 2. \o/


När jag inte stressar sönder över studier så sitter jag somsagt mest och gamear, eller ritar. Man brukar kunna se på mina bilder vilket spel jag kör just då, då mycket inspiration kommer ifrån när jag gamear. Dock har jag försökt införa att jag ska springa minst 3 km/dag utöver gympassen varje dag, och dessutom ha lite mer koll på vad man stoppar i sig. Jag är sjukt peppad på att göra det här! Även om jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera ska jag försöka varje dag jag är duktig! :> Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar