onsdag 22 oktober 2014

Tröjan bak och fram; FASHION TRAVESTY IN THE DARK OF THE NIGHT!

När jag skriver det här sitter jag fortfarande och svettas, så är det ovanligt många stavfel så är det för att jag är förblindad av äckligt svett. Jag bjuder på den mentala bilden.

30 minuter blev det idag, inte riktigt 40 men är ändå nöjd. Var även ute 30 minuter igår. Go me! Jag kommer inte att uppdatera dagligen, för jag tror inte att det är så spännande att läsa "Idag sprang jag i X minuter." sju dagar i veckan. Jag kommer att uppdatera när jag har något att skriva om. Men varje vecka så kommer jag att uppdatera med hur mycket jag sprungit varje dag, och summera veckan som gått. Jag tycker att det var en ganska bra idé! :)

Men ja, alltså... Efter att jag varit ute i cirka 25 minuter så upptäckte jag att min tröja var på bak och fram. Och vem skulle bry sig om något sådant, förutom jag? Direkt så kände jag hur min mage började smärta, och jag började skämmas. Men seriöst, ser någon mig när jag är ute och springer på kvällen? Nej. Skulle någon tänka på hur min tröja sitter? Nej. Så varför bryr jag mig? Hur som helst, måste sluta med det! Så imorgon blir det tröjan bak och fram med flit, bara för att!

Men nu ska jag hoppa in i duschen, då jag känner mig något ofräsch. Vi hörs snart igen, ha en bra vecka allihopa! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar