söndag 26 oktober 2014

Running, running and more running! And a friendly cat!

Först och främst så hoppas jag att ni som läser detta har haft en bra vecka! Min har varit helt okej. Men ja, det här är slutet på första veckan av bloggandet, så det är ju lite av en milstolpe ändå. Så yay! Bra jobbat alla mina fellow Nördformen-bloggare! ^^

Såhär har min vecka sett ut när det kommer till att vara ute och springa:
Måndag: 30 min
Tisdag: -
Onsdag: 25 min
Torsdag: 30 min
Fredag: 30 min
Lördag: 35 min
Söndag: 30 min

Så förutom att jag var hemma och tryckte i mig kladdkaka i tisdags så skulle jag säga att jag varit duktig! Det har ju inte blivit 40 min per pass som jag först satsade på, men det här är inte illa. Om jag får säga det själv. Vilket jag får! :D


Åh! Igår var jag i Västerås med pappa och handlade skor. Köpte ett par som var rätt snygga, men inte snygga nog för att jag ska lägga upp en bild. Köpte ett par kängor också, man vet ju aldrig när den hemska vintern kommer. För er som inte vet så avskyr jag kyla. Nästan lika mycket som jag avskyr spindlar! Men uh, ja. Det var ganska trevligt ändå att shoppa skor, och fick ju en gratis lunch också. Tack så mycket pappa! ^^

Hade ju en hemlig quest också.Och alltså... Jag vet inte, det går inte så bra på den punkten. Men det är inte riktigt mig det hänger på. Men struntsamma.

Jag har börjat äta kvar också! :D Jag vågade inte pröva det först, för jag är så skeptisk mot ätbara saker som jag inte vet att jag tycker om. Men det är ju awesome! Så nu sitter och äter lite just i detta nu faktiskt.

Men jag är ärligt talat nöjd med veckan, det är några gånger jag inte känt för att springa men har gjort det ändå eftersom jag numera bloggar om det. Så det har hjälp oerhört mycket med motivationen, som annars är min största svaghet.

Jag träffade en katt när jag var ut, den verkade trevlig och pratglad. Så då blev jag nöjd och glad.


Nu ska jag måla klart två Bane Thralls till mina Cryx (plastfigurer ni vet), sedan ska jag duscha. Sov gott på er allihopa! Krams~

2 kommentarer: