måndag 27 oktober 2014

Tråkig titel, tråkigt inlägg!


Idag blev det inte så mycket springande, eftersom jag är rätt krasslig och känt mig alldeles matt hela dagen. Så jag gick mer än vad jag sprang, men höll ett bra tempo och var ute i 25 minuter. Jag kanske inte borde ha varit ut alls, men jag var alldeles för hype för att vara eftertänksam!

Så nu vill jag mest bara vira in mig i något varmt och inte göra någonting. Bara ta det lugnt, dricka lite vatten och konsumera lite kvarg!



Jag har målat lite figurer idag i mitt försvagade tillstånd, påbörjat två till Bane Thralls samt satt ihop lite Nyss Hunters (typ vinteralver), så det är bra! Nu ska jag nog ta och beställa ett headset, så att jag kan göra bort mig i en podcast! :D

Det här är nog det tråkigaste inlägget jag skrivit, det känns inte bra alls! Får skoja till det när jag har mer energi! Ha en bra vecka allihopa!

2 kommentarer: