tisdag 28 oktober 2014

Quest Complete

 Jag klarade min quest i Söndags! Jag kände mig ungefär såhär innan, men jag vågade mig dit ändå efter lite peppande av blogg-gänget... :)






Sen trodde jag lite naivt att jag skulle se ut såhär efteråt...





Men istället har jag varit så trött och har haft så mycket träningsvärk att jag inte ens har orkar blogga om det. Så kan det gå när man är otränad! Det roligaste var att min mamma läste bloggen och gick och köpte ett 4-månadersträningskort på gymmix som har gruppträningen, så nu är jag tvungen att göra om det tills jag blir så vältränad att jag ser ut som Fluttershy på bilden ovan. Undrar hur många veckor det tar... :P

Alla var otroligt snälla på gruppträningen, i alla fall. Flera kände igen mig sen tidigare och välkomnade mig tillbaka, och jag hängde faktiskt med på både koordinationen och i tempot. Fastän jag var rätt död efteråt. ;)

Igår hade jag och min man årsdag. Jag fick min favoritlakrits och min favoritöl i present, så jag gjorde ett litet undantag från träningsdieten. Det var väldigt mysigt! Men nu är det en ny dag, men ny träning. Jag undrar om jag ska våga mig på ett step-uppass till... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar