onsdag 22 oktober 2014

Hej hopp!

Då var det dags för mig med att presentera mig! Madelene heter jag,
eller Ting som jag kallas ute i nördvärlden. Precis som Taj är jag väl
också lite av en träningsnarkoman i grunden, och har alltid haft så många
järn i luften att jag inte behövt reflektera så mycket över träningen.
Har ett stort hästintresse sedan barnsben, så där får man ju mycket träning gratis.
Plus att jag tycker det är otroligt roligt både att gymma och göra klasser.
Har dock legat på latsidan senaste tiden, så det är dags att lägga i en ny växel
och komma tillbaka nu! Blir lite extra inspiration det här nu med att följa upp
lite och dokumentera vad man gör, och följa sina (och varandras!) framsteg.




Första delmålet är att komma i bättre form till NärCon Vinter, där jag
planerar att göra en League of Legends cosplay. Leker mest med tanken
på Miss Fortune, men känner jag mig själv rätt kommer jag nog hinna
ändra mig 10ggr om minst när det börjar närma sig haha... Utöver gymmandet
så rider jag också en hel del, så ni kommer nog se mycket av halvblodet
Bethowen här i uppdateringarna med. Han är en riktig gentleman, och tur
är väl det, för han är stor som ett hus och pigg som om han vore 4 :)





Och vid min sida ute på promenader, cykeln och joggingturer hittar ni min
fina colliepojke, Yoshi. Han är 4 år och precis som matte sin busig och
alldeles lagom knäpp <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar